Метою діяльності психолога  в Новоолександрівському ліцеї є сприяння створенню умов для соціального
та інтелектуального розвитку здобувачів освіти,
охорони психічного здоров'я і надання психологічної допомоги (психологічної підтримки) всім учасникам освітнього процесу.

 

Практичний психолог навчального закладу:

  • бере участь у здійсненні освітньої  роботи, спрямованої на забезпечення всебічного індивідуального розвитку вихованців, учнів, збереження їх повноцінного психічного здоров'я;
  • проводить психолого-педагогічну діагностику готовності вихованця, учня, студента до навчання та сприяє їх адаптації до нових умов навчально-виховного процесу, допомагає у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного розвитку;
  • розробляє та впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей вихованців, учнів, студентів;
  • сприяє вибору учнями і студентами професій з урахуванням їх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя; здійснює превентивне виховання, профілактику злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших залежностей і шкідливих звичок серед підлітків;
  • проводить психологічну діагностику і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки вихованців, учнів, студентів( за потреби);
  • формує психологічну культуру вихованців, учнів, студентів, педагогів, батьків або осіб, які їх замінюють, консультує з питань психології, її практичного використання в організації навчально-виховного процесу.
  • проводить просвітницьку роботу щодо формування психологічної культури, в тому числі, консультування батьків, педпрацівників.

 

Завдання, які  постають перед психологом:

  • консультування та надання психологічної допомоги всім учасникам освітнього процесу;
  • сприяння збереженню й посиленню психічного здоров’я учнів, учителів, батьків;
  • навчання школярів справлятися зі стресом та напругою;
  • допомога вчителям з емоційним перенапруженням, професійним вигоранням;
  • сприяння вчителям в опануванні та розробленні інноваційних освітніх програм і технологій тощо.
  • психологічний супровід інклюзії.